loading...

باتري ماشين

تعويض و نصب رايگان باطري ماشين

بازدید : 399
سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 زمان : 14:49

ایجاد لینک با تگ a و href

تگی که در HTML و در واقع در صفحات وب برای ایجاد لینک به سایر صفحات استفاده می شود تگ a است که در کنار href کامل می شود، عبارت a مخفف anchore یا لنگر است و href مخفف Hypertext Reference یا ابر متنی است که حاوی لینک (hyperlink) به صفحه دیگری است، به مثال زیر توجه کنید.

<a href="https://webgoo.ir">کلیک کنیدa>

در لینک ساده بالا، عبارتی که برای مقادیر href در نظر گرفته می شود، در واقع همان آدرس URL مقصد است که می خواهیم کاربر پس از کلیک بر روی متن "کلیک کنید" به آن هدایت شود.

نکته: محتوای لینک ها در حالت پیش فرض در همان صفحه فعلی نمایش داده می شوند، به عبارتی جایگزین صفحه فعلی می شوند، اما با تنظیم پارامتر target که در ادامه خواهیم دید، می توان رفتار آنها را تغییر داد.

ایجاد عنوان برای لینک یا title

تگ a با خاصیت های دیگری کامل تر می شود که از آن جمله می توان title را نام برد، استفاده از title اجباری نیست، اما می تواند از نظر بهینه بودن لینک های سایت مفید باشد.

<a href="https://webgoo.ir" title="این یک لینک است">کلیک کنیدa>

کنترل پنجره لینک یا target

همان طور که در نکته بالا گفتیم، لینک ها به صورت پیش فرض در همان پنجره نمایش داده می شوند، اما ممکن است بخواهیم پس از کلیک کاربر، پنجره فعلی حفظ شده و به جای آن، محتوای لینک در پنجره جدیدی نمایش داده شود، بدین منظور از پارامتر دیگری به نام target استفاده می کنیم، به مثال زیر توجه کنید.

<a href="https://webgoo.ir" title="این یک لینک است" target="_blank">کلیک کنیدa>

پارامتر target مقادیر متفاوتی می پذیرد که به صورت تیتروار در زیر ملاحظه می کنید.

- blank_ : نمایش محتوای لینک در پنجره جدید.

- parent_ : نمایش محتوای لینک در پنجره والد (معمولا در حالتی استفاده می شود که لینک از یک frame فراخوانی شود).

- self_ : نمایش محتوای لینک در پنجره فعلی (حالت پیش فرض).

- top_ : نمایش محتوای لینک در بالاترین سطح (معمولا در حالتی استفاده می شود که چند frame در صفحه وجود داشته باشد و بخواهیم محتوای لینک خارج از فریم ها و در بالاترین سطح نمایش داده شود).

- نام frame : برای پارامتر terget می توان نام یک frame را نیز قرار داد، بدین ترتیب محتوای

لینک در داخل فریم نمایش داده خواهند شد.

برچسب ها برنامه سازی , برنامه , html ,
بازدید : 352
سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 زمان : 14:39

سمند سورن، نسلی پیشرفته تر از سمندهای معمولی

سمند سورن به عنوان یکی دیگر از نمونه خودروهای داخلی بر اساس ادعای مهندسین ایران خودرو، موفق به دریافت تاییدیه ایمنی IDIADA اسپانیا شده است. موسسه ای که از معتبرترین مراکز تست خودرو در دنیاست.

مهندسین ایران خودرو برروی سمند سورن سیستم عیب یابی هوشمند و هشدار دهنده موانع عقب را به عنوان تجهیزات ایمنی قرار داده اند.

همچنین برای تامین بیشتر امنیت خودرو، سورن مجهز به به سیستم ترمز ضد قفل ABS، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، سیستم ایموبلایزر و هشدار دهنده هوشمند مرکزی ورود غیر مجاز است.

خوشبختانه ایمنی سورن در مقایسه با دیگر خودروهای معرفی شده در این نوشتار بالاتر است و می تواند به خوبی خریداران خود را راضی کند.

پژوپارس، خودروی مدیران ایرانی

اگر بیاد داشته باشید زمانی که پژوپارس از خط تولید ایران خودرو بیرون آمده، در خیابان های کشور راه پیدا کرد به نام خودروی مدیران شناخته می شد.

خودرویی با پیشرانه ای از نوع TU5 و حجمی 1.8 لیتری که شتاب و قدرت بسیاری بالایی را در سواری خودرو فراهم می کرد.

پژوپارس در ایران با سه پیشرانه TU5، موتور 1.8 لیتری 7XU و پیشرانه XUM که در زانتیا نیز مورد استفاده است، تولید شده در اختیار افراد قرار می گیرد.

اگر نیازی به باتری برای این ماشین داشتید می توانید به سایتما مراجعه کنید و باتری ماشین مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنید.

بازدید : 363
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

موتورهاي احتراق داخلي به دليل ماهيت عملكرد خود در هنگام احتراق سوخت مقداري ارتعاش ايجاد مي كنند كه مهار آنها نيازمند طراحي، توليد و نصب قطعه اي به نام دسته موتور (به انگليسي Engine Mount) است.

با دسته موتور و علائم خرابي آن آشنا شويد

همواره مهمترين هدف سازندگان خودرو افزايش ايمني و آسايش سرنشينان خودرو بوده و تا به حال در اين راه نوآوري هاي زيادي صورت گرفته است. يكي از مشكلاتي كه گاهي اوقات براي سرنشينان خودرو آزار دهنده است وجود لرزش ها و ارتعاشاتي است كه به كابين خودرو منتقل مي شوند.

در نتيجه از جمله مباحث مطرح در صنعت خودروسازي، كه سهم زيادي در جلب رضايت و افزايش كيفيت خودرو دارد، مهار حركت و لرزش در خودرو است. در اين ميان موتورهاي احتراق داخلي به دليل ماهيت عملكرد خود در هنگام احتراق سوخت مقداري ارتعاش ايجاد مي كنند كه مهار آنها نيازمند طراحي، توليد و نصب قطعه اي به نام دسته موتور (به انگليسي Engine Mount) است.

گسترش و توسعه صنعت خودروسازي در دنيا استفاده از اين قطعه را نيز آسان تر و گرايش به استفاده از دسته موتور را نيز افزايش داده است. دسته موتورها وظيفه دارند كه وزن موتور وسيله نقليه را تحمل كنند، ارتعاشات ناشي از احتراق سوخت در موتور را جذب كنند و همچنين از حركت بيش از اندازه موتور كه مي تواند ناشي از نيروهاي وارده از جاده باشد نيز جلوگيري كنند. همچنين اين قطعه وظيفه دارد كه به موتور خودرو در زمان شتاب گيري يا ترمز گرفتن نيز اجازه حركت ندهد.

به علاوه موتور خودرو در هنگام عبور از دست‌انداز، تقه‌هاي ناشي از رها شدن كلاچ يا درگير شدن آن و خلاص شدن تاير‌ها و … به خاطر حالت گردشي كه دارد و از طرفي به دليل اتصال به بقيه قسمت ها علاقه زيادي به تكان‌هاي جانبي پيدا مي‌كند تا اين انرژي را دفع كند.

در طراحي دسته‌ موتورها مهم‌ترين دغدغه به توازن درآوردن دو معيار متضادي است كه در نتيجه ورودي‌هاي ارتعاشي متفاوت وارد به خودرو يعني ورودي‌هاي جاده و موتور به وجود مي‌آيند

با نقش كنيستر در خودرو و علائم خرابي آشنا شويد

انواع دسته موتور

يكي از انواع اوليه اين قطعه مهم خودرو، دسته موتور هاي غير فعال ارتجاعي هستند. اين دسته موتورها علاوه بر اينكه قيمت مناسبي دارند از ويژگي هاي ديگري مانند نگهداري و تعمير آسان، فرايند طراحي و ساخت راحت تر وابعاد مناسب بهره مي برند. البته اين نوع دسته موتورها بيشتر وظيفه تحمل وزن موتور خودرو بر روي خود را دارند و در برخي ديگر از وظايف محوله كاربرد مناسبي ندارند. اين نوع دسته موتور معمولا قطعه اي لاستيكي هستند كه به دليل خاصيت ساختاري خود مي توانند ارتعاشات را در درون خود ميرا كنند. اگر درباره باطري ماشين خود هم سوالي داشتيد مي توانيد به سايت ما مراجعه كنيد تا اطلاعات دقبق تري در اختيار شما قرار بگيرد.

بازدید : 370
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

اگر شما قبلا نيز اقدام به يادگيري يك زبان برنامه نويسي كرده باشيد، حتما مي دانيد كه اينگونه آموزش ها معمولا با يك برنامه ساده به نام “Hello word” شروع مي شوند.
در اين هم قصد داريم از اين سنت قديمي استفاده كنيم. براي اين منظور برنامه Visual C# Express را اجرا كرده و مسير منوي File - > New Project را طي كرده و گزينه Consule application را انتخاب نماييد. اين ساده ترين نوع برنامه بر روي سيستم ويندوز است، اما نگران نباشيد، ما خيلي اينجا نخواهيم ماند. پس از اين كه بر روي دكمه ok كليك نماييد، برنامه Visual C# Express يك پروژه جديد را براي شما ايجاد مي كند كه حاوي يك فايل به نام Program.cs است.
اين كار سرآغاز جايي است كه هيجان كار شروع شده و كد آن بايستي به صورت زير باشد :

?

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

using System;

using System.Collections.Generic;

using System.Text;

namespace ConsoleApplication1

{

class Program

{

static void Main(string[] args)

{

}

}

}

درواقع، مجموعه كدهاي فوق هيچ كار خاصي را انجام نمي دهند، يا حداقل اينگونه به نظر مي رسند.سعي كنيد با زدن دكمه F5 برنامه را بر روي سيستم خود اجرا نماييد. اين كار باعث مي شود تا Visual C# Express برنامه شامل را كامپايل كرده و اجرا نمايد. اما همانگونه كه مشاهده مي كنيد، اين كدها كار خاصي را انجام نداده و فقط يك پنجره مشكي رنگ ويندوز باز شده و سپس بسته مي شود. اين مسئله به اين دليل است كه برنامه شما داراي كد خاصي نبوده و كار خاصي را انجام نمي دهد. در بخش بعدي، به بررسي اين خطوط كدها به طور كامل خواهيم پرداخت اما الان قصد داريم تا از برنامه خود يك خروجي بگيريم. براي اين منظور دو خط كد زير را درون آخرين مجموعه {} كد برنامه قرار دهيد.

?

1

2

Console.WriteLine("Hello, world!");

Console.ReadLine();

سپس كد كامل برنامه بايستي به صورت زير تغيير كند :

?

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

using System;

using System.Collections.Generic;

using System.Text;

namespace ConsoleApplication1

{

class Program

{

static void Main(string[] args)

{

Console.WriteLine("Hello, world!");

Console.ReadLine();

}

}

}

يك بار ديگر، جهت اجراي برنامه دكمه F5 را فشار دهيد، اين بار مشاهده خواهيد كرد كه پنجره سياه برنامه باز شده و علاوه بر اين كه بلافاصله بسته نمي شود، بلكه يك پيام سلام “Hello word” را نيز به كاربر نشان مي دهد. خب، ما دو خط كد به برنامه اضافه كرديم. اما اين كدها در واقع چه كاري انجام مي دهند؟
خط اول از كلاس Consale براي نمايش يك خط متن در خروجي استفاده كرده و خط دوم هم مي تواند يك مقدار ورودي يا متن را از كاربر بخواند. اما چرا خواندن يا Read؟
درواقع اين كار يك حقه كوچك است زيرا بدون آن برنامه بلافاصله اجرا شده و تمام مي شود و بدون اين كه كاربر فرصت كند خروجي آن را بروي صفحه ببيند، پنجره اش بسته مي شود.
دستور ReadLine Command به برنامه مي گويد تا براي دريافت يك ورودي از كاربر صبر كند و همان طور كه مشاهده مي منيد، شما مي توانيد يك متن را درون پنجره تايپ نماييد. پس از تايپ متن دلخواه، دكمه Enter را زده و پنجره برنامه را ببنديد.

بازدید : 446
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

اسيد باطري 1250 درجه چيست

اسيد باطري 1250 درجه تهيه شده از اسيد سولفوريك مرغوب بدون ناخالصي و آب مقطر 100 درصد خالص مي باشد. اين اسيد توليد شده توسط مهندسين مجرب شركت كيميا تهران اسيد مي باشد و ضمانت كيفيت را دارا مي باشد. اسيد باتري 1250 درجه رقيق شده اسيد سولفوريك مي باشد و چون اسيد سولفوريك را به راحتي نمي توان رقيق كرد و حتما با دستگاه هاي رقيق كننده قوي بايد تهيه شود.

اسيد باطري 1250 درجه در صنايع باطري سازي، نيروگاه ها و همچنين باطري هاي اتمي و ژله اي مي باشد. اسيد باطري 1250 در باطري هاي انواع اتومبيل ها، كاميون و كاميونت ها، جرثقيل ها، ليفتراك ها قابل استفاده مي باشد. اسيد باتري نياز اصلي تمامي باطري سازي هاي ايران مي باشد. اسيد باطري در صنعت برق و الكترونيك كاربرد ويژه اي دارد. نيروگاه هاي حرارتي بادي و نيروگاه هاي آبي و هم چنين نيروگاه هاي خورشيدي و هيبريدي كشور هم نياز مبرم به اسيد باطري 1250 درجه دارند.

اسيد باتري 1250 درجه

اسيد باطري به هر اسيدي گفته مي شود كه در سلول هاي شيميايي يا باطري استفاده مي شود اما معمولا از اين توصيف اسيد مورد استفاده در باتري اسيدي مثل باطري خودروها استفاده مي شود. اين محصول براي باطري هاي معمولي كه نياز به آب باطري دارند استفاده مي شود و باعث مي شود كه جريان الكتريكي از آند به كاتد رد و بدل شود. توضيح اينكه اگر باتري شما نو باشد و تاكنون در آن آب باطري نريخته باشيد پس از ريختن اين محصول باطري شما شارژ اوليه هم شده است و ديگر نيازي به شارژ اوليه ندارد. اسيد باطري جهت مصرف باطري سازي ها - تعميرگاه هاي مجاز و كارخانه هاي توليد باطري است مايع داخل باتري را الكتروليت مي نامند. اگر اسيد از حد مذكور كمتر شود الكتروليت حالت تلخي و سوزش خود را از دست مي دهد كه در اصطلاح مي گويند آب باتري شيرين شده است. در چنين مواقعي در شب، زماني كه به موتور گاز داده مي شود چراغ ها نور عادي دارند و اگر گاز داده نشود كم نور مي شوند. آب باتري بايد روي صفحه هاي داخل باتري را كاملاً بپوشاند در غير اين صورت صفحه ها در مجاورت هوا قرار گرفته و اكسيده مي شوند. مايع بايد در حدود بيش از يك سانتي متر روي صفحات را بگيرد. در صورت كمبود، بايد آب مقطر اضافه نمود نه اسيد. استفاده از اسيد سولفوريك براي باطري بايد بوسيله متخصص و باتري ساز انجام شود؛ زيرا سوزنده و خطرناك است و بايد رقيق شود. باتري ماشين داراي چندين صفحه است كه در الكتروليت قرار گرفته است. هنگامي كه آب تبخير مي شود، برخي از قطعات در اين صفحات به سطح مي رسند. آن ها خشك شده و به همين دليل احتمال آسيب رساني به آن ها زياد است. به عبارت ديگر، زماني كه سطح الكتروليت كاهش پيدا مي كند، لازم است كه شما به باتري آب مقطر اضافه كنيد. برخي از باتري ها داراي علائم خاصي هستند كه زمان اضافه كردن آب مقطر را نشان مي دهد. اگر باتري خودرو شما داراي اين نشانگر نباشد، شما مي توانيد سطح الكتروليت را با نگاه كردن به صفحات داخل آن كنترل كنيد. پيش از اضافه كردن آب مقطر به باتري خودرو خود، بهتر است از نوع باطري خودرو اطلاعاتي داشته باشيد.

بازدید : 341
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

دسته موتور رنو

با پيشرفت صنعت خودرو و صنايع وابسته به آن مانند قطعه سازي دسته موتورهاي روغني يا هيدروليكي توليد و به بازار عرضه شدند. اين نوع دسته موتور البته داراي پيچيدگي هاي فني در طراحي و ساخت خود هستند و در درون آنها مكانيزم فنر و يك سيال براي جذب ارتعاشات و ميزا كردن آن به كار مي رود و به دليل همين ماهيت ساختاري خود در كاهش ارتعاشات عملكرد فني بهتري دارند.

علائم خرابي دسته موتور

يكي از نكاتي كه در هنگام برخورد با دسته موتور بايد مد نظر قرار داشت اين است كه معمولا در درون خودروها قطعه ديگري براي نگه داشتن گيربكس در جاي خود استفاده مي شود كه دسته گيربكس نام دارد. از آنجايي كه موتور و گيربكس خودرو نزديك يكديگر قرار دارند خرابي يا پارگي هر كدام مي تواند بر عملكرد ديگري تاثيرگذار باشد.

خرابي در دسته موتورهاي لاستيكي معمولا با بروز نشانه هاي پارگي در خود قطعه قابل شناسايي است و علاوه بر آن نوع كاركرد موتور و افزايش لرزش آن مي تواند نشان دهنده بروز ايراد در اين قطعه باشد. همچنين در صورت خرابي دسته موتورهاي روغني نيز همانند دسته موتورهاي لاستيكي كاركرد موتور متفاوت شده و ارتعاشات ناشي از عملكرد آن و لرزش هاي جاده به كابين خودرو راه پيدا خواهند كرد. علاوه بر اين بروز نشتي روغن در دسته موتورهاي هيدروليكي نيز از علائم خرابي آنهاست. نبايد فراموش كرد كه در صورت خرابي دسته موتور بيشترين ميزان لرزش در اطراف موتور خواهد بود.

دسته موتور رنو

نوع رانندگي با خودرو و ميزان همواري يا نا همواري مسير نيز در عمر دسته موتور تاثيرگذار است. رانندگي پر گاز و انجام تيك آف در رانندگي به دليل ايجاد فشار مضاعف به موتور و دسته موتور نقش مهمي در كاهش عمر اين قطعه يا آسيب ديدن آن دارند. همچنين رانندگي در مسيرهاي ناهموار، سنگلاخي يا كوهستاني نيز با توجه به افزايش ميزان ارتعاشات مسير نقش مخربي بر صحت دسته موتورها دارند. . اگر درباره باطري ماشين خود هم سوالي داشتيد مي توانيد به سايت ما مراجعه كنيد تا اطلاعات دقبق تري در اختيار شما قرار بگيرد.

بازدید : 353
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

زبان C# توسط مايكروسافت به وجود آمد .سي شارپ يكي از ۴۴ زبان برنامه نويسي اي است كه توسط زمان اجراي زبان مشترك از.NET Framework پشتيباني ميشوند و در همه جا به وسيله مايكروسافت ويژوال استوديو شناخته ميشود. اين زبان برپايه سادگي، مدرن بودن، همه منظوره و شي گرا بودن ساخته شد .

آندرس هجلزبرگ، طراح زبان برنامه نويسي دلفي، سرپرستي تيم طراحان زبانC# را بر عهده داشت.اين زبان داراي دستوري شي گرا مشابه C++ است . در ابتدا نام اين زبان cool بود كه مخفف C like Object Oriented Language بود، هر چند در جولاي ۲۰۰۰، زماني كه مايكروسافت پروژه را عمومي اعلام كرد، اسم آن به C# تغيير پيدا كرد. طراحان زبان C# با تاكيد و الگوبرداري مناسب از مزاياي زبانهائي نظير C++ ، C و جاوا و ناديده گرفتن برخي از امكانات تامل برانگيز و كم استفاده شده در هر يك از زبانهاي فوق، يك زبان برنامه نويسي مدرن شي گراء را طراحي كرده اند. در مواردي، برخي از ويژگي هاي استفاده نشده و درست درك نشده در هر يك از زبانهاي گفته شده، حذف و يا با اعمال كنترل هاي لازم بر روي آنها، زمينه ايجاد يك زبان آسان و ايمن براي اغلب برنامه نويسان بوجود آمده است. مثلا C و C++ مي توانند مستقيما با استفاده از اشاره گرها عمليات دلخواه خود را در حافظه انجام دهند. وجود توانائي فوق براي نوشتن برنامه هاي كامپيوتري با كارائي بالا ضرورت اساسي دارد. اما در صورتيكه عملياتي اينچنين بدرستي كنترل و هدايت نگردند، خود مي تواند باعث بروز مسائل (Bugs) بيشماري گردد. طراحان زبان C#، با درك اهميت موضوع فوق، اين ويژگي را كماكان در آن گنجانده ولي بمنظور ممانعت از استفاده نادرست و ايجاد اطمينان هاي لازم مسئله حفاظت نيز مورد توجه قرار گرفته است. جهت استفاده از ويژگي فوق، برنامه نويسان مي بايست با صراحت و به روشني خواسته خود را از طريق استفاده از Keyword هاي مربوطه اعلان نمايند.C# بعنوان يك زبان شي گراء عالي است. اين زبان First-Class را براي مفهوم Property (Data Member) بهمراه ساير خصائص عمومي برنامه نويسي شي گراء حمايت مي كند. در C و C++ و جاوا يك متد get/set اغلب براي دستيابي به ويژگي هاي هر Property استفاده مي گردد. CLI همچنان تعريف Property را به متدهاي get/set ترجمه كرده تا بدين طريق بتواند داراي حداكثر ارتباط متقابل با ساير زبانهاي برنامه نويسي باشد. C# بصورت فطري Events ، Declared Value، Reference Type ، Operator Overloading را نيز حمايت مي كند.

بازدید : 362
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

موتور اتومبيل از سه قسمت اساسي زير تشكيل شده است : سيلندر، سرسيلندر، كارتر.در اين مقاله مي خواهيم به بررسي سيلندر بپردازيم. سيلندر ، هسته مركزي موتور است. با انفجار سوخت در اين مكان نيروي محركه اتومبيل تامين مي شود. محفظه روغن موتور زير بدنه موتور قرار دارد.

ساختار سيلندر :

سيلندرها استوانه‌هاي توخالي هستند كه محل بالا و پايين رفتن پيستون مي‌باشند. ليكن چگونگي و كيفيت سطح داخلي سيلندرها كه در تماس با پيستون است بسيار مهم است. ديواره‌هاي چدني يا آلو مينيمي سيلندرها به منظور فراهم آوردن يك سطح صاف براي حركت پيستون‌ها بايد صيقل زده شود. صيقلي بودن سطح داخلي سيلندرها به خاطر كم كردن اصطكاك ميان پيستون و جداره سيلندر است. البته بديهي است كه اصطكاك باعث توليد حرارت اضافي و هدر رفتن انرژي مي‌شود كه مي‌بايست تا حدامكان از آن جلوگيري كرد.

انواع آرايش قرار گيري سيلندر خودرو:

اولين آرايش مورد استفاده در دنياي خودرو براي سيلندر ها آرايش خطي بوده است . تعميرات اين مدل از خودروها بسيار ساده و روان است. قرارگرفتن تمام سيلندرها در يك بلوك، دقيقا در يك راستا پشت سر را آرايش خطي سيلندرها مي گويند. آرايش سيلندرها در اكثر موتورهاي 4 سيلندر دنيا به اين شكل است. موتورهاي تخت بيشتر به صورت قدرتي بوده و موتورهاي سرعتي نيستند، به همين منظور تمام خودروهاي ديزل سنگين، سعي بر اين داشته كه از اين موتور استفاده نمايند.

خطي با زاويه

در اين نوع به مانند سيستم خطي مستقيم، تمام سيلندرها در يك خط ( inline )، قرار داشته ولي زاويه قرار گيري سيلندرها نسبت به قائم مابين 15 تا 60 درجه مي باشد. دليل طراحي اين زاويه اين است كه از قابليت دور گيري بسيار بالاي موتورهاي مورب ( خورجيني ) استفاده شود. اين موتورها در عين كوچكي و كم حجمي قابليت دور گيري سريعي داشته و نيز داراي گشتاور سرعتي مي باشند (منظور اينكه شتاب دهي خودرو را در دورهايي پايين نيز به راحتي ميسر نمايند).

اگر به باطري ماشين نيز نياز داشتيد مي توانيد به سايت ما مراجعه كنيد و باتري دلخواه خودرا خريداري كنيد.

بازدید : 351
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

لباس فرم اداري

پوشيدن لباس فرم اداري پديده تازه اي نيست ساليان درازي است كه شاغلين در حرفه هاي مختلف از لباس كار مخصوص استفاده مي كنند. انواع لباس كار مردانه و لباس فرم زنانه طراحي شده كه هر كدام ويژگي هاي خاصي دارند. هر مانتو اداري و لباس كاري را نمي توان براي ساير ادارات و شركت ها استفاده كرد. لباس فرم اداري ، مخصوص هر ارگان و با توجه به هدف سازماني طراحي مي شود. لباس فرم ارتش از اولين لباس هاي اداري در دنياست ولي امروزه با صنعتي شدن جهان و شاغل شدن افراد در واحدهاي اداري، يونيفورم هماهنگ اداري در همه ارگان ها استفاده مي شود. در اين مطلب با لباس فرم اداري و مانتو فرم اداري بيشتر آشنا مي شويم.

توليدي لباس فرم اداري جلال طي ساليان با استفاده از ابزارهاي علم، تجربه، خلاقيت در طراحي و ريسك پذيري اجراي طرح جديد در توليد ، توانسته است جايگاه ويژه اي را در اين صنعت از آن خود كند كه اين دستاورد با حمايت مشتريان و تشويق صاحب نظران اين حوزه محقق گرديده است. توليدي لباس فرم اداري جلال با دارا بودن تجربه و تخصص كافي در توليد مانتو و مانتو فرم اداري ، براي شركت ها و سازمان هاي بزرگ وكوچكي كه نيازمند طراحي خاص براي البسه بانوان مي باشند بخش مشاوره دارد و مي تواند آن ها را در اين مسير هدايت كند.

تخصص در سايزگيري

يكي از مهمترين بخش هاي پروژه ي تأمين مانتو فرم اداري يك سازمان بخش سايزگيري پروژه مي باشد . در صورتي كه يك تيم متخصص اقدام به سايز گيري افراد شاغل در يك سازمان نمايد ، نتيجه ي كار با كمترين ميزان اشتباه و رضايت همگان همراه خواهد بود .

استفاده از پارچه مناسب

مانتو فرم اداري يك بانو بهترين دوست وي در تمامي فصول و زمان هاست. به همين دليل استفاده از بهترين پارچه ها نه تنها رضايت مشتري را در بر خواهد داشت بلكه مانتوي وي را به بهترين همراه او براي تمامي شرايط تبديل مي كند .

تحويل در سريعترين زمان

اگر شما هم دير به انتخاب تيم توليد لباس هايتان اقدام كرده ايد و يا هر چه سريعتر نياز به تحويل لباس هاي پرسنل خود داريد ، ما مي توانيم به شما كمك كنيم . توليدي مانتو مزون جلال با استخدام نيروهاي متخصص و قوي در زمينه برش ، دوخت و … شرايط را براي تحويل هر چه سريعتر البسه شما فراهم آورده است.

دوخت با كيفيت

شايد اگر دو مانتو فرم يك مدل را كه توسط دو توليدي توليد شده اند كنار هم بگذاريد در نگاه اول و حتي روز اول هيچ تفاوتي با هم نداشته باشند. اما مطمئن باشيد كه پس از يك ماه پوشيدن ديگر شبيه به هم نخواهند بود، اهميت دوخت خوب در اين است كه مي تواند لباس شما را براي مدت طولاني در شرايد ايده آل نگه دارد .

خدمات و تعهدات پس از فروش

توليدي مانتو مزون جلال همواره اين اطمينان را به مشتريانش مي دهد كه در صورت بروز هرگونه مشكل براي محصولي كه خريداري كرده اند ، بهترين كيفيت خدمات پس از فروش را به اين دوستان ارائه خواهد كرد .

راه هاي ارتباطي

02133920173

09196220534

تعداد صفحات : 6

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 64
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 179
  • بازدید کلی : 1728723
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه